Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану

Війна в Україні стала стресом для усіх учасників освітнього процесу. За таких умов істотно зростає роль всіх педагогічних працівників, які можуть надавати першу психологічну допомогу та підтримку усім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань   функціонування системи освіти.  (із Додатку 1 до листа Міністерства освіти  і наук України від 19.08.2022 р. №1/9530-22)       

Як показала практика сьогодення, у період війни вчителі, які працюють із дітьми, повинні  володіти знаннями та навичками надання  психологічної допомоги, володіння знаннями з ознак тривожних розладів у дітей, з метою вчасного реагування і направлення за фаховою психологічною допомогою. Також важливим підходом є посилення командної роботи  вчителя та психолога, проведення занять, спрямованих на корекцію  емоційного стану дітей,  групових інтерактивних занять з дітьми, ігрових заходів.

07.09.22 в психологічній майстерні «Психологічна підтримка під час воєнних дій» практичний психолог  Гіштимулт Т.І. організувала зустріч з педагогами колективу закладу про травматичний вплив війни і про наслідки травми, на які мають звертати увагу  батьки та педагоги для звернення до психолога. Також учителі ознайомилися з процедурою негайної стабілізації . Під час зустрічі психологічна служба презентувала відеопосібники «Психологічні хвилинки», «Аптечка самодопомоги» і порекомендувала сучасну літературу з теми, яка стане в нагоді під час роботи з дітьми.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *